1.РЕГИСТРАЦИЯ
За да пазарувате в сайта е необходимо първо да се регистрирате. В горния десен ъгъл на Вашия екрана има бутон РЕГИСТРАЦИЯ. Той ще ви отведе на страницата с форма за регистрация. Тук трябва да попълните всички полета и да потвърдете с бутона ПРОДЪЛЖИ . Ако сте вече регистриран клиент, логването става с Вашия е-mail адрес и парола през бутон ВХОД. Всички вече регистрирани потребители влизайки през своят акаунт могат да разглеждат и поръчват всички предлагани от нас стоки. 2.КАК ДА ПОРЪЧАМ След като сте разгледали и избрали даден артикул е достатъчно да следвате следните стъпки: 1.избирате желания от Вас размер и количество (брой) от опцията за това 2.добавяте в количката с бутон КУПИ 3.ако желаете може да продължите с пазаруването или да се отправите към бутона ПОРЪЧАЙ 4.при избор на бутона ПОРЪЧАЙ, той ще ви отведе към форма в която трябва да попълните адрес за доставка, ако той е различен от този, който сте посочили при Вашата регистрация и да изберете начина на плащане. 5.потвърждавате поръчката с бутон ПОРЪЧАЙ.От момента на Вашето потвърждаване поръчката Ви се регистрира при нас и на посочения от Вас е-mail адрес получавате автоматично генериран от системата е-mail за номера на Вашата поръчка и стойността, която трябва да заплатите с калкулираната в нея доставка.. 3.НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ Възможните начина за плащане са: 1.С наложен платеж на куриера при получаване на доставката 2.По банков път на следната сметка: Моля упоменете името,което сте дали при поръчката и нейният номер! Ако сте избрали Плащане по банков път, не плащате нищо на куриера при получаване на пратката, тъй като това сте го направили авансово преди получаване на стоката. Пратката ще бъде предоставена на куриера за транспортиране веднага след постъпването на дължимата от Вас сума по посочената по- горе банкова сметка. 4.ДОСТАВКА Срокът за комплектоване на поръчката и доставка до посочения от клиента адрес е до 4 работни дни. Стойността на доставката до всички населени места на територията на цялата страна е 5,00 лв. до офис на "СПИДИ",независимо от теглото на пратката. 5.УСЛОВИЯ ЗА ВРЪЩАНЕ НА СТОКАТА Според закона за защита на потребителите и правилата за търговия,потребителят има право на рекламация при: 1.констатирани липси 2.дефекти на стоката 3.несъответствие с обявения размер 4.несъответствие с обявената търговска марка Рекламациите се приемат до пет работни дни след закупуването на стоката. При предявяване на рекламация потребителят може да претендира за: -замяна на стоката с нова -отбив от цената -възстановяване на заплатената сума В срок от 7 работни дни след получаването на стоката, клиентът има право да я върне или замени ако са спазени следните условия: 1.Запазен добър търговски вид(стоката не е скъсана,надраскана, носена,прана,гладена,не са отрязани или отлепени етикетите) 2.Не са налице повреди в следствие на неправилна експлоатация 3.Запазени са оригиналната опаковка, консумативи и аксесоари, в случай, че е имало включени такива 4.Транспортните разходи за връщането на стоката са за сметка на клиента. При уважаване от наша страна на рекламацията и замяна на стоката с друга, куриерската такса за транспортирането на новата стока до Вас се поема от нас. Електронен магазин Gift4You.bg не носи отговорност при изчерпване на количествата от даден артикул, опреден размер или десен, както и в случай на забавяне на пратката поради липса на наличности. При настъпване на някои от горепосочените обстоятелства Вие ще бъдете уведомени на посочения от Вас телефон за връзка или чрез е-mail, за да бъде потърсен техен заместител. |